PDA

View Full Version : DaniŽlle Marcus



howie_2010
04-05-2008, 03:36 AM
DaniŽlle Marcus
http://img260.imageshack.us/img260/7029/adaniellebu9.th.jpg (http://img260.imageshack.us/my.php?image=adaniellebu9.jpg)
20
179cm / 5’10.5
Eye Color: Blue
Favorite Designer: Viktor & Rolf

http://i32.tinypic.com/2mqw7ic.jpg
Danielle lives in Zwijndrecht with her parents. She wanted to become a doctor's assistant and she has fulfilled that study. Now she has done that, she really wants to model.
She says of herself she might say too much of what she thinks. You can't break her spirit. She also says she can be a little bitchy in real life.
She is really aware of her beauty and thinks she will win the competition. She is proud of her (red) hair. Her favourite model is Doutzen Kroes and what she likes the most about the modeling industry is the glamour!

http://i30.tinypic.com/2vvowup.jpg

howie_2010
04-05-2008, 04:32 AM
*slaps forehead*

ugh. Its DaniŽlle

LietchNextTopModel
04-05-2008, 10:32 AM
OMW, thank you for starting all of these threads!

I really like Danielle. :)

i love kahlen
04-05-2008, 12:57 PM
*slaps forehead*

ugh. Its DaniŽlle
I fixed it for you :p

I love her look! Great height and face and one of the best bodies of the group. I hope she goes far, one of my 3 favorites!

krazytik523
04-05-2008, 01:03 PM
I really like her!

Question Mark
04-05-2008, 01:04 PM
She's one of my favorites. I love her look.

Does anyone else see Alice in the last picture?

krazytik523
04-05-2008, 01:07 PM
I see a more approachable alice :lol

Ruairidh1992
04-05-2008, 07:44 PM
I hope she wins.

howie_2010
04-05-2008, 07:50 PM
My absolute favourite in this series.
Her and Maj-Britt for the final 2

Ruairidh1992
04-05-2008, 07:52 PM
LOL, I just realised that I posted that I wanted Patricia to win too. I'm so torn at this point.

Ruairidh1992
04-17-2008, 11:49 AM
She is or was signed to A Models in in The Netherlands.

krazytik523
04-20-2008, 12:16 PM
Searched on the site,she's not there.

LietchNextTopModel
07-28-2008, 01:38 PM
She's with Ulla Models in Amsterdam now.

In all honestly, even though her face is beautiful, her elimination was completely and totally justified.

howie_2010
07-28-2008, 04:52 PM
^ Even when she was next to Victoria in that shoot?

ClrDeLun
08-04-2008, 06:32 AM
IKR?

DaniŽlle was mah lil robbed hottness. :smitten

MR.D
08-04-2008, 06:56 AM
Dammit, why wasn't i into this season when it was on?

She's lovely!

ClrDeLun
08-04-2008, 07:02 AM
Haha, we were all talking about it @ TROF when it was airing, remember? It was kinda huge.

But yeah, love her.

UGH, I wish HNTM would air with subtitles in the US, it's easily one of the best (and more entertaining) NTMs out there.

MR.D
08-04-2008, 07:03 AM
No cause i basically skimmed any post that didn't involve ausntm lol.

Epochalypse
08-04-2008, 12:52 PM
Oooh she has a stunning face.

howie_2010
06-18-2009, 08:29 AM
I'm fairly sure this is her at the cycle 2 semi finals:
http://img4.imageshack.us/img4/9002/ggdfg.png
Bitch got denied over Tanimara. -____-

ClrDeLun
06-20-2009, 02:15 AM
^ UGH, Yfke!

LOL she looks like a young Tori Amos there.

chippos
09-06-2009, 03:55 PM
Bitch got denied over Tanimara. -____-

O_O O_o -__- :shakehead

chippos
01-18-2010, 07:16 AM
sedcard
http://i49.tinypic.com/16a61pd.jpg

showcard for f/w 2010-2011
http://i49.tinypic.com/316k9e1.jpg

Koltun
01-27-2010, 06:20 PM
OMG!!!.. shes soo amazing!!! I seriously love this girl.

chippos
02-18-2010, 07:33 PM
she is with Fashion in Milan too link (http://www.fashionmodel.it/it/women/danielle-marcus)

Koltun
02-18-2010, 07:47 PM
thanks for posting! :D

chippos
02-18-2010, 08:10 PM
you're welcome! :D I think she's really beautiful... unfortunately rejected in cycle 2 and eliminated in cycle 4 where imho she should have been in the top3 with Patricia.

roparopa
02-18-2010, 08:11 PM
^ who else is signed with them?

brb
02-18-2010, 11:56 PM
^yeah thanks for sharing. i really like these couple.
http://i47.tinypic.com/10ihrn4.jpghttp://i46.tinypic.com/2il0acp.jpghttp://i46.tinypic.com/rjfok6.jpghttp://i46.tinypic.com/nalmo.jpg


p.s. apologies for the first photo the 2 halfs won't line up:o

oliver1990
02-19-2010, 04:19 AM
OIC @ the frontpage saying she is 5'10.5 and her card saying she's 5'8.5.

Malicious
08-28-2011, 06:07 PM
http://i.imgur.com/DttK0.jpghttp://i.imgur.com/3iEHB.jpg

hntmlover
06-09-2012, 02:36 PM
http://94.100.115.131/413600001-413650000/413640801-413640900/413640810_5_2kT0.jpeg

hntmlover
01-11-2013, 12:50 PM
Look what I found:
http://s13.postimage.org/l0tczkgzn/image.jpg (http://postimage.org/image/l0tczkgzn/) http://s13.postimage.org/af9hnkao3/image.jpg (http://postimage.org/image/af9hnkao3/) http://s13.postimage.org/g4pq7vgub/image.jpg (http://postimage.org/image/g4pq7vgub/)
What is she doing now? These photo's are from a few years ago. Does anybody have her Facebook? I love her but I almost can't find her on the internet:(

hntmlover
03-18-2013, 03:47 PM
Where is she??? :(
http://s7.postimage.org/r311e27qf/image.jpghttp://s7.postimage.org/xi02aqeg7/image.jpghttp://s7.postimage.org/tmwo85vaf/image.jpghttp://s7.postimage.org/iolepz6p3/image.jpghttp://s7.postimage.org/46o7hzfdz/image.jpg
http://s7.postimage.org/4xgxnrhrb/image.jpghttp://s7.postimage.org/h0qup2i7b/image.jpghttp://s7.postimage.org/6rydj8u5j/image.jpghttp://s7.postimage.org/rq4jhbu07/image.jpghttp://s7.postimage.org/yhuyk6izr/image.jpg
http://s7.postimage.org/lrqq73b1n/image.jpg

hntmlover
06-18-2013, 03:04 PM
She walked fashion week in Milan a time ago
http://s13.postimg.org/oay745jxf/image.jpg (http://postimg.org/image/oay745jxf/) http://s13.postimg.org/siszcwlcz/image.jpg (http://postimg.org/image/siszcwlcz/) http://s13.postimg.org/cjabtcpb7/image.jpg (http://postimg.org/image/cjabtcpb7/) http://s13.postimg.org/fc3jddpnn/image.jpg (http://postimg.org/image/fc3jddpnn/)

Malicious
07-06-2013, 01:18 PM
She is SEVERELY UNDERRATED on this forum. I really wish she had more work because she could have easily become a fan-favorite.

Darkswordian
07-07-2013, 01:26 AM
I don't think she was underrated, because she was pretty widely liked/loved and generally agreed to have been wrongly eliminated way way too early.

Malicious
07-07-2013, 02:36 PM
Well I meant that she's often forgotten and not on nearly as much "most robbed" lists as she should be imo. :lol

hntmlover
07-13-2013, 04:30 AM
She deserves more love. Almost nobody cares about her anymore and nobody knows or is wondering what she's doing now. I think it's very weird that there's almost nothing about her on the internet. The only things I can find are from when she was at HNTM and this picture:
http://s15.postimg.org/gqproxm7f/image.jpg
I miss her :(

venetiaantje00
07-26-2013, 09:57 AM
she was pretty but she also is a arrogant bitch and very boring on photos and she had a annoying voice everybody in holland hated her