PDA

View Full Version : Photoshoot 7: Embracing Flaws with Zendaya and Shaun Ross



Pages : [1] 2 3 4 5 6

antm101
03-17-2013, 01:29 PM
Renee
http://media.getchute.com/media/lzhXDxpzb

Phil
http://media.getchute.com/media/lzhPLiemz

Nina
http://media.getchute.com/media/lzhxqkdni

Mike
http://media.getchute.com/media/lzhpCfmro

Marvin
http://media.getchute.com/media/lzhbTlsnf

Kanani
http://media.getchute.com/media/lzh6yinyf

Jourdan
http://media.getchute.com/media/lzgWDpxty

Jiana
http://media.getchute.com/media/lzgMgfuqm

Jeremy
http://media.getchute.com/media/lzgFjzsva

Don
http://media.getchute.com/media/lzgsqhpul

Cory
http://media.getchute.com/media/lzeRtvctz

Chris H.
http://media.getchute.com/media/lzcJlrvsf

Chlea
http://media.getchute.com/media/lzcDlohwk

Alex
http://media.getchute.com/media/lzcuOksbd

kenzo
03-17-2013, 01:31 PM
This is not good.

Can we get a 'no one' option on the poll, thanks

Luisdcv
03-17-2013, 01:31 PM
LOL this looks like a cheap glee knockoff. I guess Jiana,Cory and Chris H did their best on making the photos look editorial but still :hand

like wtf is Phil nose :lol

antm101
03-17-2013, 01:33 PM
LOL this looks like a cheap glee knockoff. I guess Jiana,Cory and Chris H did their best on making the photos look editorial but still :hand

like wtf is Phil nose :lol

That's the point of the entire shoot. Their "flaws" were exaggerated. Phil's was his nose.

EdenFox
03-17-2013, 01:33 PM
Another terrible idea.
Jiana is the only one who killed it...yet again.
Everyone else sucks.

Cleopatra2011
03-17-2013, 01:33 PM
Jiana!

WHY CAN'T RENEE CHANGE HER DAMN EXPRESSION FOR ONE TIME AT LEAST!?

mmichal
03-17-2013, 01:34 PM
And the industry does it better again:

http://i50.tinypic.com/15xn98z.jpg

http://i49.tinypic.com/2q80pi9.jpg

ANTM:

http://i47.tinypic.com/w8uv0z.png

meisu
03-17-2013, 01:35 PM
I don't get it. I can see some flaws like with Phil's huge nose, Jourdan's eyebrows, Chlea's butt, Chris's tooth, but most of them just look normal.
Also, does that albino guy have some kind of sickness or anything?

Malicious
03-17-2013, 01:36 PM
I've met Shaun Ross actually, he was really nice.

Bella Thorne must be jealous as f*ck of Zendaya right now lol. First DWTS and now this...

Luisdcv
03-17-2013, 01:36 PM
That's the point of the entire shoot. Their "flaws" were exaggerated. Phil's was his nose.


I know that but the point is to make it natural, that nose totally looks like they "planted" it on Phil face, its way too ****ing cheap looking, just tacky, but thats theme this cycle :rolleyes


Jiana!

WHY CAN'T RENEE CHANGE HER DAMN EXPRESSION AT LEAST!?


she better be eliminated for this cause it would be lame to keep her over the rest,she can Don already overstayed their welcome

uglypretty
03-17-2013, 01:36 PM
this sh*t is nightmare worthy.

Exhale
03-17-2013, 01:36 PM
This is so embarrassing.

Chris H. only

Mr.Peepzxx
03-17-2013, 01:37 PM
Hello

LMS2
03-17-2013, 01:38 PM
:rofl :uhoh THE **** IS THIS ****
I like Jourdans shot tho

meisu
03-17-2013, 01:39 PM
Only ones I like is Marvin, Chris and Cory.

rawr_imadino
03-17-2013, 01:40 PM
I'm getting C8 flashbacks. This cycle better have some amazing personalities cause these shoots just keep getting more and more gimmicky.

The ones where the flaws aren't so obvious are the ones that did the best. Like damn, I'm thankful they didn't just put a giant black dot over Marvin's face...

antm101
03-17-2013, 01:42 PM
I don't get it. I can see some flaws like with Phil's huge nose, Jourdan's eyebrows, Chlea's butt, Chris's tooth, but most of them just look normal.
Also, does that albino guy have some kind of sickness or anything?

My guesses:
Renee - forehead (hair off of her forehead)
Phil - nose (pretty obvious)
Nina - eyes (tons of eyelashes, makeup, etc.)
Mike - hair (just a guess)
Marvin - mole (seems exaggerated to me)
Kanani - ears (hair away from her ears, they seem bigger)
Jourdan - eyebrows (pretty obvious)
Jiana - ???
Jeremy - ???
Don - ???
Cory - hairline (pretty obvious)
Chris H. - gap (obvious choice)
Chlea - butt (it's huge)
Alex - hips (they're huge)

Carcole
03-17-2013, 01:43 PM
chris and cory are the best by miles

WillyWilly
03-17-2013, 01:44 PM
I don't get Don's flaw

EdenFox
03-17-2013, 01:44 PM
My guesses:
Renee - forehead (hair off of her forehead)
Phil - nose (pretty obvious)
Nina - eyes (tons of eyelashes, makeup, etc.)
Mike - hair (just a guess)
Marvin - mole (seems exaggerated to me)
Kanani - ears (hair away from her ears, they seem bigger)
Jourdan - eyebrows (pretty obvious)
Jiana - lips
Jeremy - overly tanned
Don - legs?
Cory - hairline (pretty obvious)
Chris H. - gap (obvious choice)
Chlea - butt (it's huge)
Alex - hips (they're huge)
..I think.

Daniota
03-17-2013, 01:44 PM
Alex: 6 - Hips? Boringness? Meh, its not great.
Chlea: 6 - Extra point just for the Nikki/J-Lo booty.
Chris H.: 5 - It had to end at some point, I guess. Leila-realness.
Cory: 7 - Best he's looked, to be honest.
Don: 6 - Not doing much, but I kind of like his face in this.
Jeremy: 7 - Big shoulders, shopped on face, but he looks real pretty-like.
Jiana: 6 - I like the attitude, but not the angle.
Jourdan: 6 - She looks nice enough, but not anything more than nice.
Kanani: 5 - Lol, her ears? While overly photo shopped her face looks nice.
Marvin: 5 - Not doing much, and...is that meant to be a mole or something?
Mike: 4 - I mean, Tyra had it spot on because he really looks good, but he isn't modelling AGAIN.
Nina: 5 - Interesting, but a little off for me. I guess her "flaw" is her eyes.
Phil: 5 - I guess he's modelling through the nose? What the hell with this, really.
Renee: 7 - A little uninspiring, but she looks stunning here.

So, my elimination order is:
1. Renee
2. Jeremy
3. Don
4. Jourdan
5. Alex
6. Jiana
7. Chris H.
8. Kanani (Eliminated at the Flawsome Shoot)
9. Marvin (Eliminated at Field of Couture Shoot)
10. Phil (Eliminated at Slow Motion Paint Shoot)
11. Mike (Eliminated at Nail Art Shoot)
12. Nina (Eliminated at Role Reversal Commercial)
13. Chlea (Eliminated at Trailer Park Shoot)
14. Bianca (By default she was eliminated at 50 Shades Shoot)
15. Chris S. (Eliminated at Casting Shoot)
16. Cory (Eliminated at Casting Shoot)

LMS2
03-17-2013, 01:45 PM
Dons legs look good there...

Luisdcv
03-17-2013, 01:45 PM
I'm getting C8 flashbacks. This cycle better have some amazing personalities cause these shoots just keep getting more and more gimmicky.

The ones where the flaws aren't so obvious are the ones that did the best. Like damn, I'm thankful they didn't just put a giant black dot over Marvin's face...

ditto, except the execution of the antm 8 was on point , it looked polished, gimmicky but polished. the execution of his photoshoot is just lazy and half assed.



oh and Ill say Jeremy flaw is his lips, I dont remember him having those femenine glossy lips before :lol

kenzo
03-17-2013, 01:45 PM
I need to adblock this ****

Kili_16
03-17-2013, 01:45 PM
Chris H is the only one who kind of did a good job but that's just because his flaw is tiny, like Jourdan's
And for the very first time I actually like Cory!

xymandopex
03-17-2013, 01:45 PM
Work it out Zendaya, gur. Get that mainstream exposure :zsnap

This shoot is just a mess. Why couldn't they just make the shoot similar to the cycle 5 challenge? I don't get how group shots and a school setting make sense for the shoot :lol Anyways, my favorites are Cory, Chris, Nina, and Jeremy.

justpassingby
03-17-2013, 01:46 PM
1 - Cory
2 - Renee
3 - Chris H.
4 - Marvin
5 - Don
6 - Jiana
7 - Alex
8 - Phil
9 - Nina
10 - Chlea
11 - Jeremy
12 - Mike
13 - Jourdan
14 - Kanami

Zendaya obviously slayed everybody in all the photos. I liked the background and the composition.It's really an improvement from past weeks. I think 10 of them did surprisely well.

Clayton
03-17-2013, 01:48 PM
I actually like this. People seriously need to stop bitching. It's ANTM.

Zendaya is flawless, so why is she in this shoot? :lol

Kanani, Nina, Jourdan, and Chris did great! Renee is starting to grow on me as well.

quirky_lad
03-17-2013, 01:49 PM
Oh my god Johnny

nikfan500
03-17-2013, 01:51 PM
hardly like any of these photos and overall, this photoshoot isn't good.

my callout order:

1. Don
2. Chris H
3. Cory
4. Renee
5. Chlea
6. Marvin
7. Nina
8. Jiana
9. Mike
10. Alex
11. Jourdan
12. Phil
13. Kanani
14. Jeremy

crimsoncomet
03-17-2013, 01:52 PM
Albinism is a genetic disease. Ugh.

Anyway.. here's my ranking:

1. Renee - bringing back some Camille McDonald vibes here!
2. Kanani - I'm drawn to her in the photo, her ears look "flawsome"
3. Jourdan - PRAISE her for having DIFFERENT looks in each photoshoot! Very versatile!
4. Jiana - never seen her this beautiful before.
5. Chris H. - REMINDS ME OF LEILA <3
6. Nina - I just love her eyes. Thank Tyra for her makeover, it gives her such a unique look!
7. Don - finally improving! Though what exactly is his flaw?
8. Marvin - phew much better than his previous photos but I think this isn't enough to save him. :(
9. Cory - ZAC EFRON
10. Alex - love the body shape
11. Chlea - o.O I think her butt is a little photoshopped...
12. Jeremy - again he's doing nothing!
13. Phil - no words for his nose

reberr
03-17-2013, 01:53 PM
That's the point of the entire shoot. Their "flaws" were exaggerated. Phil's was his nose.
and pretty much the only exaggeration I can see here. the rest are like "well, what is supposed to be your flaw anyway?"

LMS2
03-17-2013, 01:53 PM
Johnny doesnt come up with the shoot ideas, stop blaming him :uhoh he is the shoot director so he works with the plan hes been given
look at cycle 17's hot mess

mmichal
03-17-2013, 01:53 PM
I actually like this. People seriously need to stop bitching. It's ANTM.

Zendaya is flawless, so why is she in this shoot? :lol

Kanani, Nina, Jourdan, and Chris did great! Renee is starting to grow on me as well.

That's why were bitching cause it's ANTM (and it sucks) heehee

No honestly we had low expectation but this shoot didn't even meet that.

BnlxTop
03-17-2013, 01:54 PM
and pretty much the only exaggeration I can see here.
Chlea's booty tho. I mean it's obviously fake, no one has a natural booty like that, and the people who say they do lie and have implants.

crimsoncomet
03-17-2013, 01:55 PM
I actually like this. People seriously need to stop bitching. It's ANTM.

Zendaya is flawless, so why is she in this shoot? :lol

Kanani, Nina, Jourdan, and Chris did great! Renee is starting to grow on me as well.

Totally agree with you! I think this is even better than the trailer park shoot (in terms of composition).

People are raising their bars too high.

nikfan500
03-17-2013, 01:55 PM
Albinism is a genetic disease. Ugh.

Anyway.. here's my ranking:

1. Renee - bringing back some Camille McDonald vibes here!
2. Kanani - I'm drawn to her in the photo, her ears look "flawsome"
3. Jourdan - PRAISE her for having DIFFERENT looks in each photoshoot! Very versatile!
4. Jiana - never seen her this beautiful before.
5. Chris H. - REMINDS ME OF LEILA <3
6. Nina - I just love her eyes. Thank Tyra for her makeover, it gives her such a unique look!
7. Don - finally improving! Though what exactly is his flaw?
8. Marvin - phew much better than his previous photos but I think this isn't enough to save him. :(
9. Cory - ZAC EFRON
10. Alex - love the body shape
11. Chlea - o.O I think her butt is a little photoshopped...
12. Jeremy - again he's doing nothing!
13. Phil - no words for his nose

what about Mike?

reberr
03-17-2013, 01:56 PM
Chlea's booty tho. I mean it's obviously fake, no one has a natural booty like that, and the people who say they do lie and have implants.
well that too, but the rest of them are rather "eh?"

DROCK17
03-17-2013, 01:56 PM
1. Nina
2. Chris H.
3. Jourdan
4. Marvin
5. Jeremy
6. Cory
7. Don
8. Renee
9. Chlea
10. Kanani
11. Jiana
12. Alex
13. Mike
14. Phil

LMS2
03-17-2013, 01:58 PM
Mike has stopped caring since the second photoshoot :lol

crimsoncomet
03-17-2013, 01:59 PM
Oops. He's good as gone for me!

AJ.
03-17-2013, 02:00 PM
I tried to fix the travesty that was Phil's nose job in his shot e__e

http://i.imgur.com/GgxnHzt.png

Luisdcv
03-17-2013, 02:00 PM
Chlea's booty tho. I mean it's obviously fake, no one has a natural booty like that, and the people who say they do lie and have implants.


exactly, how a prostetic ass s a flaw since it was obviously placed on? :lol

thats why this photoshoot fails in terms of bringing flaws when the supposed " flaws" are too fake. Thats how photos like Jiana and Chris work since you can notice them but they look believable, especially Chris H

Cleopatra2011
03-17-2013, 02:02 PM
I tried to fix the travesty that was Phil's nose job in his shot e__e

http://i.imgur.com/GgxnHzt.png

It doesn't change that face that Phil is an AWFUL model, whose face is too plain.

LMS2
03-17-2013, 02:04 PM
Phil is a decent model, he fits commercial modelling and can do stuff like UO, thats it really....