PDA

View Full Version : Kevin Sarapuu



Pages : [1] 2 3 4

howie_2010
12-01-2014, 08:39 AM
http://i.imgur.com/3zeJUc4l.jpg
Kevin
18
187cm
75kg
Tallinn

wuchereria_bancrofti
12-01-2014, 08:44 AM
Interesting. His face looks similar to those of Givenchy models'

valentino
12-01-2014, 08:49 AM
I really like him. The young looking boy next door with an athletic edge is very in fashion particularly in New York, and I can see him doing very well.

NikkySan
12-01-2014, 08:50 AM
He's cute, but I don't know if he's a model. I need to see more.

Ruspat
12-01-2014, 08:52 AM
Not quite sure with this pic.. need to see more.

znarfy
12-01-2014, 09:08 AM
:callme

Cleopatra2011
12-01-2014, 09:11 AM
He fits right in with those next-door look guys who are in LA/NY.

xsai
12-01-2014, 09:20 AM
I definitely see NY potential. Definitely the second best guy (of 3).

moo_91
12-01-2014, 09:54 AM
No wonder why he's a bit bulky, he does mixed martial arts

Corey7776777
12-01-2014, 10:58 AM
my least favorite of the guys but hes very cute~

valentino
12-01-2014, 11:01 AM
I certainly see some hints of Misa Patinszki...

orz459
12-01-2014, 11:03 AM
not his stan but I can see him getting lots of works

naahdamar
12-01-2014, 01:11 PM
no @ his hair

Olysseth
12-01-2014, 01:16 PM
<3

SunshineOfYourLove
12-01-2014, 01:18 PM
Looks cute, but he is giving me Mateusz J. vibes where he just might be good looking and not a model.

Kili_16
12-01-2014, 01:23 PM
^I got the same feeling, I think it's the hair though, it's not really model-like

Wiest
12-01-2014, 02:21 PM
I immediately thought of Mateusz J as well. They don't really look alike but they give off the same kind of vibe I guess.

Oh my Lanta01
12-01-2014, 02:28 PM
His photo looks a legit campaign tbh. I really like him

Cleopatra2011
12-01-2014, 02:52 PM
https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/t31.0-8/s960x960/10608588_735889283127205_3392194589859235912_o.jpg https://scontent-b-vie.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/t31.0-8/s960x960/10562588_735889273127206_9209292871552562048_o.jpg

SunshineOfYourLove
12-01-2014, 03:03 PM
^Hm.

:smitten

moo_91
12-01-2014, 04:18 PM
There's definitely something cute about him

http://i.imgur.com/jFfwIyo.jpghttp://i.imgur.com/HRyufJR.jpg

And by the looks of it, well hung ;)

http://i.imgur.com/VEqm9ry.jpghttps://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/t31.0-8/s960x960/10608588_735889283127205_3392194589859235912_o.jpg

solo_bitch
12-01-2014, 04:21 PM
He's better than Mateusz J., at least.

Alysanne
12-01-2014, 04:33 PM
And by the looks of it, well hung ;)

http://i.imgur.com/VEqm9ry.jpghttps://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/t31.0-8/s960x960/10608588_735889283127205_3392194589859235912_o.jpg

Well hung! You're cracking me up! Now I can't unsee it :rofl

gamezantonio1
12-01-2014, 06:14 PM
Hot

SpadeX
12-01-2014, 06:28 PM
He has an adorable face. I think he'll be fantastic in a few years when his face matures a bit.

Kili_16
12-01-2014, 06:47 PM
I agree with SpadeX, he kind of has a baby face but he is still young
He may photograph really well though, you never know

And LOL @ the hung thing you nasty bitches! :lol

ghost
12-02-2014, 07:22 AM
Dat bulge tho :giggle

Metropolis
12-02-2014, 07:31 AM
Dat bulge tho :giggle

Ikr. The thirst escalates :drool

Maddie
12-02-2014, 07:33 AM
My bae :hearts

wuchereria_bancrofti
12-02-2014, 10:29 AM
Interesting. His face looks similar to those of Givenchy models'


https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/t31.0-8/s960x960/10608588_735889283127205_3392194589859235912_o.jpg https://scontent-b-vie.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/t31.0-8/s960x960/10562588_735889273127206_9209292871552562048_o.jpg

This is what I was talking about!
http://i.imgur.com/c6uZSlc.jpg But I'm not sure if that's Givenchy. I forgot.

RazzaJazza
12-02-2014, 05:21 PM
My favourite boy in the cast.

alvin_luu272
12-02-2014, 07:43 PM
Cute boy but right now I don't see anything scream model in him.

Cleopatra2011
12-04-2014, 04:46 AM
I like him.

But danf I see so many more handsome guys then him every day.

wuchereria_bancrofti
12-04-2014, 04:49 AM
You always say that!^ :lol

We already know that you live in a neighborhood full of hot dudes. :rofl

Cleopatra2011
12-04-2014, 08:59 AM
I just live in Moscow where most guys are fine.

Kili_16
12-04-2014, 09:46 AM
If most guys are hotter than Kevin where you live, I envy you so much Cleo :lol

Oh my Lanta01
12-04-2014, 09:49 AM
I just live in Moscow where most guys are fine.

Russian guys :drool

gamezantonio1
12-06-2014, 01:41 AM
Papirrin

https://38.media.tumblr.com/2b98852852084bc36490f6321be5a025/tumblr_ng5ejubjoF1rr4nyvo1_400.jpg

Lawren
12-06-2014, 01:49 AM
F uck no thanks

Boby-LM
12-06-2014, 06:01 AM
I love him, he cute!

dreamyblue
12-07-2014, 02:41 AM
He looks like one of those guys from Military Classified :giggle

znarfy
12-07-2014, 09:55 AM
He looks like one of those guys from Military Classified :giggle

Shiit. Hahaha.

@InabaTewi@
12-07-2014, 10:06 AM
No wonder why he's a bit bulky, he does mixed martial arts

I love fighters :drool

dreamyblue
12-07-2014, 04:51 PM
Shiit. Hahaha.

You think so too girl? ;)

Anyway, he's not bad. He might surprise us.

wuchereria_bancrofti
12-07-2014, 05:33 PM
He can top me anytime, anywhere he wants. :rofl What a papi! :smitten